Friday, March 15, 2013

Politik Itu Menarik

Ye ke? maybe la untuk sesetengan orang. bukan semua yang layan politik ni. tambahan, orang-orang muda. asyik kerja sampai tak ambil pusing soal politik. MC suka politik tapi tak la terlalu obses sampai nk argue dengan kawan-kawan yang ada faham berbeza. fahaman gitu..hihi.. parti lain.

Tapi, yang sedih, sadisnya, ada pihak yang tak bertanggugjawab mencemarkan keadaan politik dalam negara kita ni. MC bukan nak 'bias' tau,semua parti ada spesis-spesis yang tak okay. tak tau la apa kepentingan/benefit yang dorang dapat sampai sanggup buat macam-macam.

Lagi 1, MC tak suka orang yang suka mencaci pemimpin, ahli sesuatu parti tu. padahal bukan ada salah kat dia pun. Semua yang dia tengok tak kena. Tapi dia jugak la yang gunakan kemudahan yang parti dia tak suka tu sediakan. Eh, tak malu ke? Lain kali, jangan cakap pong pang pong pang, tapi belakang cepat je tadah tangan untuk sebarang bantuan.

Kalau tak suka pun, biar la berpada. Jagala hati kawan-kawan, sedara mara yang mempunyai fahaman politik yang berbeza. Takkan kerana politik, sampai nak kena bergaduh bagai. Gila?????

No comments:

Post a Comment